رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

احتمال افزایش ۲۰ درصدی سفر به مشهد با اتوبوس در نوروز ۱۴۰۲ | تغییر نرخ بلیت هنوز قطعی نیست

  • کد خبر: ۱۵۲۱۹۲
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
احتمال افزایش ۲۰ درصدی سفر به مشهد با اتوبوس در نوروز ۱۴۰۲ | تغییر نرخ بلیت هنوز قطعی نیست
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به آغاز پیش‌فروش اینترنتی و حضوری بلیت‌های اتوبوس سفرهای نوروزی، از ظرفیت‌های حمل و نقل جاده‌ای در این ایام گفت.

رضا صحراگرد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز بیان کرد: در طرح اینترنتی و حضوری فروش بلیت اتوبوس، تا ۲۳ اسفند سال جاری هیچ تغییر قیمتی نداریم و مسافران براساس نرخ‌های پیشین می‌توانند بلیت تهیه کنند. اما از آنجا که برای بلیت‌های ۲۳ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ هنوز نرخ قطعی‌ اعلام نشده است، نمی‌توان درباره آن اظهارنظر کرد.

وی ادامه داد: خراسان رضوی اکنون ۱۳۰ شرکت فعال مسافربری دارد که ۳۸ شرکت در مشهد فعالیت می‌کنند. پایانه‌های مسافربری استان دارای ۱۵۴۷ دستگاه اتوبوس، ۲۷۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۱۵۰۰ دستگاه سواری هستند که خدمات حمل و نقل برون‌شهری را برعهده دارند.

صحراگرد خاطرنشان کرد: از تعداد مذکور، ۸۵۰ اتوبوس، ۱۵۰۰ مینی بوس و ۱۲۸۰ سواری در مشهد فعال هستند و بنا شده است در ایام نوروز و در صورت وقوع شرایطی که ما را با کمبود وسایل نقلیه مواجه کند، با همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد و برای جابه‌جایی مسافران به مقصد‌های نزدیک، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری نیز به کمک راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیایند.

وی با اشاره به شرایط مطلوب خراسان رضوی در امر پذیرش و ارائه خدمات به مسافران پایانه‌ای اظهار کرد: خراسان رضوی رتبه نخست را در جابه‌جایی و پذیرش مسافر دارد و براساس پیش‌بینی‌ها، احتمال افزایش ۲۰‌درصدی مسافران را از طریق پایانه‌های مسافربری این استان می‌دهیم.

صحراگرد درباره افزایش نرخ بلیت‌های نوروزی متذکر شد: معاون اول محترم رئیس جمهور درخواست کرده‌اند که نرخ‌ها افزایشی نباشد و ما نیز تاکنون بخشنامه‌ای مبنی بر افزایش دریافت نکرده‌ایم؛ اما با توجه به گرانی قطعات، گرانی اتوبوس و‌...، افزایش قیمت بلیت بین ۲۵ تا ۳۰‌درصد محتمل است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->